Druk aan het pakken - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Frits en Lisette Couwenberg - WaarBenJij.nu Druk aan het pakken - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Frits en Lisette Couwenberg - WaarBenJij.nu

Druk aan het pakken

Door: Frits

Blijf op de hoogte en volg Frits en Lisette

03 Oktober 2008 | Nederland, Culemborg

Nog anderhalve dag en dan stappen we in Schiphol op het Singapore Airlines toestel naar Singapore, op weg richting Hanoi!

Toen wij aan het overwegen waren welk land we graag wilden bezoeken, stond Vietnam al snel in de hitparade. We hadden al heel positieve verhalen gehoord van de ouders van Lisette, die daar een aantal jaren geleden geweest zijn. En toen onze dochter Renske voor haar werk een maandje in Hanoi zat, kwamen daar ook leuke verhalen en mooie foto's vandaan. Ook van anderen hoorden we veel positiefs. Kortom: een veelbelovende bestemming...

We hebben een rondreis geboekt bij Djoser, en daaraan voorafgaand hebben we zelf nog een excursie naar de bergvolken ten Noordoosten van Hanoi geboekt. We hebben er zin in!

• 05 Oktober 2008 - 11:04

Wim&Han:

Geniet ze.
    We gaan het volgen!!

groetjes

• 05 Oktober 2008 - 11:22

Riny En Willy:

Helaas was het wat zwaar bewolkt, anders hadden we jullie over kunnen zien komen.
    We reizen met jullie mee...

• 05 Oktober 2008 - 23:09

Jose Heijmen:

Wat gaan jullie weer een leuke vakantie tegemoet.
    Ik wens jullie veel plezier en ben benieuwd naar de bevindingen.
    Geniet ervan.\groetjes
    Jose

• 06 Oktober 2008 - 06:42

Alex En Jolanda:

Hoi Frits en Lisette,

Geniet met volle teugen van deze bijzondere reis. Dan genieten wij ook mee van de verhalen!

Groetjes
    Jolanda & Alex

• 06 Oktober 2008 - 15:35

Koen:

Hallo globetrotters!

Ik kijk uit naar jullie verslagen en foto's!

Jaloerse groeten van Koen...